تمام اموات کرونایی منطقه در کاشان تغسیل می‌شوند

احسان کوزه‌گر شهردار آران و بیدگلکاشان فردا _ شهردار آران و بیدگل در پی طرح شائبه‌های مبنی بر عدم پذیرش جنازه‌هایی که به علت کرونا فوت شده‌اند توسط غسالخانه ی شهرداری کاشان اعلام کرد: این موضوع صحت ندارد.

احسان کوزه‌گر، ضمن تشکر از تعامل شهردار کاشان با مجموعه ی شهرداری آران و بیدگل در تمامی ابعاد مدیریت شهری مخصوصا در روزهای اخیر و چالش جنازه‌های کرونایی گفت: غسالخانه‌ی شهرداری کاشان هرگز ممانعتی در خصوص تغسیل جنازه‌های کرونایی فرستاده شده از آران و بیدگل نداشته است.

وی افزود: شهردار کاشان در تماس تلفنی با اینجانب تاکید کرد که با عنایت به این موضوع که تمامی جنازه‌های کرونایی شهرستان آران و بیدگل و کاشان در کاشان تغسیل می‌شوند به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات ما را یاری نمائید. در این مورد اینجانب سریعا دستور اعزام تعدادی نیرو و آمبولانس را صادر و حتی با شهردار محترم نوش‌آباد هم هماهنگ نمودم تا کاشان را یاری نمایند.

کوزه‌گر خاطرنشان کرد: با وجود این‌که غسالخانه شهرداری کاشان مسئولیت جنازه‌های کرونایی ۲ شهرستان را قبول کرده است، اما فرصت را جهت تجهیز کامل غسالخانه شهرداری آران و بیدگل در شرایط بحرانی غنیمت شمرده و تجهیز کامل غسالخانه آران و بیدگل ظرف ۳ تا ۴ روز آینده در دستور کار قرار گرفت تا ضمن آسایش خانواده‌های اموات در این خصوص، اقدامی آینده نگر انجام و از تراکم و فشردگی مسئولیت شهرداری کاشان بکاهیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.