استرالیا ادعا کرد موفق به درمان کرونا شده است

تست کروناکاشان فردا  _ محققان استرالیایی می‌گویند موفق شده‌اند با یک روش درمانی، حال برخی از بیماران آلوده به کروناویروس را بسیار بهبود ببخشند.

به گزارش ایسنا گروهی از محققان استرالیایی ادعا می‌کنند که درمانی برای کروناویروس جدید و کشنده پیدا کرده‌اند و امیدوارند که آن را در یک آزمایش سراسری روی بیماران آزمایش کنند.

پروفسور «دیوید پترسون» مدیر مرکز تحقیقات بالینی دانشگاه کوئینزلند گفت که محققان از دو دارو استفاده کرده‌اند که در درمان عوارض ناشی از کروناویروس در آزمایشات نتایج خوبی به جا گذاشته است.

“پترسون” که پزشک متخصص بیماری‌های عفونی در بیمارستان رویال بریزبن و بیمارستان زنان است گفت: این داروها یک درمان به طور بالقوه موثر است. بیماران پس از پایان درمان، دیگر به هیچ وجه شاهد وجود کروناویروس در بدن خود نیستند.

گفتنی است که هر دو دارو قبلاً در استرالیا ثبت شده، مجوز گرفته و در دسترس هستند.

وی افزود: آنچه ما در حال حاضر می‌خواهیم انجام دهیم، یک کارآزمایی بالینی بزرگ در سراسر استرالیا است تا ۵۰ بیمارستان را بررسی کنیم و آنچه را که می‌خواهیم مقایسه کنیم، یک دارو در مقابل یک داروی دیگر و همچنین در مقابل ترکیبی از این دو دارو است.

“پترسون” گفت: تجربیات مثبتی در مبارزه با کروناویروس خارج از مرزهای استرالیا نیز ثبت شده است. گروه تحقیقاتی من اطمینان دارند که می‌توانند این داروها را به بیماران دیگر کشورها منتقل کنند.

وی افزود: محققان ما امیدوارند تا پایان ماه مارس به یک درمان قطعی دست یافته و آن را روی بیماران آغاز کنند.

وی افزود: این دارو روی اولین موج از بیماران چینی که ما در استرالیا داشتیم، خیلی خوب عمل کرد. این امیدبخش است، چرا که ما اینجا به چیزهای واقعاً خوبی رسیده‌ایم.

یک درمان مفید برای مقابله با کووید-۱۹ که جهان را فرا گرفته و بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در جهان آلوده کرده است، در صورت واقعی بودن مانند یک معجزه خواهد بود،

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.