فوت بیش از ۲۵۰ نفر بر اثر کرونا در کاشان

ساداتی، سلیمیکاشان فردا علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اعلام کرد: در تماس تلفنی با نماینده مردم کاشان در مجلس، ایشان از فوت بیش از ۲۵۰ نفر و بستری‌شدن بیش از یک هزار نفر در کاشان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سلیمی شام‌گاه چهارشنبه ۲۸ اسفندماه در اینستاگرامش نوشت: در گفت‌وگوی تلفنی که با ساداتی‌نژاد داشتم ایشان فرمودند بدلیل این‌که عده ای در کاشان کرونا ویروس را جدی نگرفتند، وضعیت کاشان مناسب نیست و متاسفانه تعداد افراد مبتلا به این بیماری یا فوت شده بسیار بالاست.

وی اذعان داشت: ساداتی‌نژاد از او خواسته که به مردم دلیجان و محلات اطلاع دهد از سفر به کاشان به علت احتمال ابتلای قوی به کرونا خودداری کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات همچنان اعلام کرد که نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به او گفته به هیچ وجه اجازه ندهید از کاشان یا قم امسال میهمان وارد شهرستان‌های شما شوند و به بسیجیان بگویید ورودی‌ها را به سختی کنترل کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: ساداتی‌نژاد به وی اعلام کردند یکی از دلایل این بحران در کاشان عدم سخت‌گیری در ورود و‌ خروج و نیز شلوغی بازار و خیابان‌های کاشان در این روزها بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در ادامه مطلب خود نوشت: ساداتی نژاد از او تقاضا کرده است به محلاتی‌ها و دلیجانی ها بگویید تا میهمانی‌های خانوادگی و نوروزی را حذف کنند وگرنه بحران کاشان گریبان آن‌ها را نیز می گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.