خداقوت اساتید دانشگاه کاشان به مدافعان سلامت

خداقوت جمعی از اساتید دانشگاه کاشان به مدافعان سلامت بیمارستان شهید بهشتی کاشانکاشان فردا – چند نفر از اساتید دانشگاه کاشان، به نمایندگی از اساتید این دانشگاه، جمعه اول فروردین ۹۹ هنگام تعویض شیفت پرسنل بیمارستان شهید بهشتی کاشان که مخصوص درمان بیماران مبتلا به کروناست از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۱۵، با در دست داشتن بنر خداقوت جلو درب این بیمارستان حضور یافتند.

عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان گفت: به نظرمان رسید که برای پاسداشت خدمات سربازان جبهه سلامت در کل کشور با این حرکت نمادین در نخستین ساعت سال نو به بیمارستان شهید بهشتی کاشان مراجعه کنیم و در کنار کارکنان این بیمارستان که لحظه‌ی تحویل سال کنار خانواده‌هایشان نیستند باشیم، چه آن پرسنلی که لحظه تحویل سال در مینی‌بوس‌های سرویس برای آمدن به بیمارستان بودند و چه پرستارانی که کنار بیماران بودند و اکنون از بیمارستان خارج می‌شوند.

دکتر اجتهد خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از اساتید و کارکنان دانشگاه کاشان، تمایل به حضور در این زمان و مکان داشتند اما جهت امتثال از اوامر پزشکان برای عدم حضور در تجمعات فقط تعداد محدودی شرکت نمودند.

وی افزود: در این شرایط بهترین کاری که ما می‌توانیم برای کمک به پرسنل درمانی و کم‌کردن کار آن‌ها انجام دهیم این است که در خانه بمانیم.

دکتر اجتهد اعلام کرد: تصمیم داشتیم برای هدیه به پرسنل خدوم بیمارستان، عرقیجات محلی کاشان را به عنوان ران ملخی هدیه به سلیمانی‌ها خریداری نماییم اما عزیزان خیر کارگاه‌های گلاب‌گیری قمصر کاشان که از منظور ما خبردار شدند، این عرقیات را به پرسنل بیمارستان بهشتی هدیه نمودند که جا دارد از این گلابگیران عزیز هم تشکر کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.