توزیع ۴۰۰ هزار بسته معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر استان اصفهان

حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی و اموز عمرانی استانداری اصفهانکاشان فردا – سخن‌گوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: ۴۰۰ هزار بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب‌پذیر استان با همکاری اتاق بازرگانی استان تهیه شده و در روزهای آینده توزیع می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌اله غلامی، شنبه ۲ فروردین‌ماه در حاشیه شانزدهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: جامعه هدف این بسته‌ها طی ۲ روز آینده با کمک بهزیستی و دستگاه‌های حمایتی مشخص شده و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

غلامی افزود: با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی و فعالیت بیش از پیش پیک‌های موتوری، سهمیه بنزین ویژه‌ای برای این موتورها در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به ۱ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده برای مبارزه با کرونا در سطح کشور، گفت: از این میزان تا کنون۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به استان اصفهان اختصاص پیدا کرده است، و با توجه به این‌که استان اصفهان از جمله ۸ استان دارای شرایط خاص است، قرار شد پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات بیشتر صورت پذیرد.

سخن‌گوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تصریح کرد: تمامی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری به جز فروشگاه‌های توزیع‌کننده مواد خوراکی و مایحتاج اولیه مردم و لوازم بهداشتی و درمانی در این هشت استان تا ۱۵ فروردین‌ماه تعطیل خواهد بود.

غلامی با اشاره به ارائه گزارش مراکز غربالگری در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، خاطر نشان کرد: این کنترل‌ها بیش از پیش در ۱۴ ایستگاه اصلی و ۶۸ ایستگاه فرعی به ویژه در شهرستان‌های اصفهان،کاشان، اران و بیدگل و اردستان با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مدارک کلیه رانندگان خودروهای دارای بیمار یا مشکوک به کرونا در این مراکز اخذ خواهد شد و پس از مراجعه به مراکز درمانی و دریافت تائیده از مراکز درمانی این مدارک عودت خواهد شد.

به گفته وی در این جلسه مقرر شد در خصوص تمدید مرخصی زندانیان استان بعد از ۱۵ فروردین و بررسی شرایط در آن مقطع زمانی تصمیم‌گیری شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.