ادارات کاشان و آران و بیدگل تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل اعلام شد

تعطیل شدکاشان فردا – دادستان کاشان از تعطیلی ادارات و نهادهای عمومی این شهرستان تا ۱۵ فروردین‌ماه بنابر تصمیم ستاد پیشگیری ار کرونا کاشان خبر داد.

روح‌الله دهقانی دوشنبه ۴ فروردین‌ماه به پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: با توجه به وضعیت حاد شیوع ویروس کرونا در کاشان، در جلسه پنج‌شنبه ۲۹ اسفندماه تصمیم به تعطیلی کلیه ادارات دولتی و کارخانجات این شهرستان تا ۱۵ فروردین‌ماه گرفته شد.

وی تاکید کرد: با تعطیلی مطلق ادارات، نهادهای عمومی کاشان و کارخانجات و اصناف با همراهی شهروندان و عزم جزم مسئولین گام بزرگی برای شکست بیماری کرونا برداشته خواهد شد.

دهقانی خاطرنشان کرد: تصمیم بر تعطیلی ادارات دولتی کاشان در جلسه ستاد پیگیری از کرونا با حضور دکتر محسن توکلی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت و نماینده کاشان و آران و بیدگل و سایر اعضای ستاد در محل فرمانداری کاشان برگزار شد که همگی اعضا به اتفاق آرا در خصوص تعطیلی ادارات دولتی کاشان تا ۱۵ فروردین تصمیم‌گیری نمودند.

در خبر اهل کاشانم اشاره‌ای به وضعیت ادارت و نهادهای شهرستان آران و بیدگل نشده  است اما با توجه به آن‌که ستاد مقابله با کرونای هر دو شهرستان در فرمانداری کاشان تشکیل جلسه داده و تصمیمات این نشست‌ها در مورد هر دو شهرستان اغلب یکسان است، به نظر می‌رسد این مصوبه مشمول این شهرستان هم هست و اداره‌های این شهرستان نیز تا ۱۵ فروردین‌ماه تعطیل خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.