سعیدی ۱۵۰ میلیون تومان برای مبارزه با کرونا هدیه کرد

ستاد مردمی مبارزه با کرونا کاشانکاشان فردا – عضو هیئت مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه ڪاشان، از کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مهندس «علی سعیدی» از خیرین دانشگاه و آموزش عالی به حامیان مردمی که در مقابله با کرونا خدمت می‌کنند خبر داد.

حمیدرضا فهیمی‌تبار افزود: مبلغ حمایت مالی این خیر گران‌قدر، در سه بخش پیشگیری از بیماری، با توزیع بسته‌های بهداشتی، کمک به اقشاری ڪه آسیب مالی در این مدت دیدند و تکریم از کادر درمان این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان ڪرد: حامیان مردمی مبارزه با ڪرونا ڪاشان از زمان شیوع ویروس ڪرونا تا دهم فروردین حدود ۴۷۰۰ بطری آب میوه تازه بین ڪادر درمان بیمارستان بهشتی و زحمت‌ڪشان در دارالسلام و بیش از دو هزار بسته بهداشتی شامل ژل، مایع صابون، دستڪش، ماسڪ مایع ضد عفونی‌ڪننده سطوح و دستمال ڪاغذی در محلات ڪم برخوردار شهر توزیع نموده است.

مشاور رئیس و عضو هیات مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه ڪاشان با اشاره به اینڪه مردم و به خصوص ڪادر پزشڪی و درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری ڪرونا هستند و مقابله با این بیماری نیازمند اراده جمعی است خاطرنشان ڪرد: این حرڪت‌های خودجوش، موجب ارتقای فرهنگ همڪاری و همدلی در جامعه شده و امیدوارم همه با هم بتوانیم یاریگر ڪادر بهداشتی و درمان در جبهه نبرد بی‌امان با ڪرونا ویروس باشیم.

فهیمی‌تبار از مردم درخواست ڪرد ڪمڪ‌های مادی خود را برای حمایت از برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با ڪرونا ویروس فقط به شماره حساب جاری 0105019518002 و شماره ڪارت 6037691990372294 نزد بانڪ صادرات به نام مؤسسه خیریه حضرت ولی عصر عج ڪاشان واریز ڪنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.