پیام تسلیت نماینده منطقه در پی شهادت دکتر مجید فرهاد

دکتر فرهاد رهبرکاشان فردا نماینده کاشان و آران و بیدگل در پیامی شهادت دکتر «مجید فرهاد»، پزشک صادق و خدوم کاشانی را تسلیت گفت.

در پیام سید جواد ساداتی‌نژاد آمده است:
«من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا اللَّه عليه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا» سوره احزاب آیه۲۳

همه‌گیری ویروس کرونا و تلاش جهادگران سلامت در راه درمان بیماران، بار دیگر باعث آسمانی‌شدن یکی از تلاشگران این عرصه در منطقه ما شد.

خبر شهادت مدافع سلامت، دکتر مجید فرهاد پزشک خوشنام و با اخلاق و مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان که در راه نجات جان بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

دکتر فرهاد که سال‌ها عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق به درمان دردمندان پرداخت و دغدغه‌اش سلامتی مردم بود از ابتدای شیوع بیماری کرونا به معالجه این بیماران مشغول شد و متاسفانه در این راه خود نیز بیمار و بستری شد و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید.

اینجانب فقدان تأثربرانگیز این پزشک متعهد و دلسوز را به خانواده سوگ‌وار ایشان، پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان، جامعه فرهیخته پزشکی و مردم مومن کاشان و آران و بیدگل تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

دکتر فرهاد مجید مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه، معاون درمان بیمارستان کارگرنژاد و پزشک درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی کاشان بود، که در پی ابتلا به کرونا پس از چند هفته بستری جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانیم:
+ پیام تسلیت نماینده به مناسبت شهادت شهید محسن خادم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.