همبستگی شایسته تقدیر بخش خصوصی در مقابله با کرونا

محمود تولایی رئیس اتاق بازرگانی کاشانکاشان فردا – رئیس اتاق بازرگانی کاشان از همبستگی کم‌نظیر بخش خصوصی در توزیع کمک‌ در مراکز درمانی این شهر تقدیر کرد.

محمود تولایی، با اشاره به دریافت کمک‌های کالایی و نقدی از سوی اتاق بازرگانی تهران، اتاق ایران و کمپین نفس و تلاش‌های اتاق کاشان با همراهی فعالان اقتصادی این منطقه، همبستگی بخش خصوصی را در مقابله با کرونا کم‌نظیر توصیف کرد.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان در گفت‌وگو با روابط عمومی تهران ضمن قدردانی و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط اتاق بازرگانی تهران و کمپین نفس در زمینه مقابله با بحران کرونا، راه‌اندازی «پویش فعالان اقتصادی برای عبور از بحران کرونا» را یک اقدام ارزشمند و درخور توجه برای حل بحران موجود در کشور دانست و گفت: تا این لحظه کمک‌های اتاق بازرگانی تهران و کمپین نفس شامل یک محموله تجهیزات پزشکی و اقلام مورد نیاز کادر درمان به اتاق بازرگانی کاشان رسیده است.

تولایی با اشاره به همکاری همیشگی اتاق بازرگانی تهران و ایران با اتاق کاشان افزود: در این اقلام در دو بیمارستان مربوط به بیماران کرونایی در کاشان توزیع شده است.

وی در ادامه از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی اتاق بازرگانی ایران به اتاق کاشان خبر داد و همکاری رئیس اتاق بازرگانی ایران را در این زمینه قابل تقدیر دانست.

رییس اتاق بازرگانی کاشان خاطرنشان ساخت: از آن‌جا که نمی‌توان پیش‌بینی کرد شرایط فعلی تا چه زمانی تداوم خواهد یافت، لازم است بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی همچنان به کمک‌رسانی و رفع نیاز بیمارستان‌ها و کادر درمان ادامه داده و از طرف دیگر با توجه به تعطیلی بنگاه‌ها و کسب و کار تا اطلاع ثانوی، ضروری است برنامه‌ریزی مشخص و معینی برای چگونگی فعالیت این بنگاه‌ها مشخص شود تا در عین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از نظر اقتصادی نیز با حداقل هزینه و خسارت مواجه باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.