کمک ۴۲۰ میلیونی خیرین کاشانی به ستاد مردمی مبارزه با کرونا

ماشاء الله بخردی مدیرعامل صندوق خیریه ولی عصر عج کاشانکاشان فردا – خیرین کاشانی تاکنون ۴۲۰ میلیون تومان به ستاد مردمی مبارزه با کرونا کمک کرده‌اند.

ستاد مردمی مبارزه با کرونا از ۲۰ اسفند‌ماه فعالیت خود را زیر نظر موسسه خیریه ولی عصر کاشان آغاز کرده است.

ماشاء‌الله بخردی مدیرعامل صندوق خیریه ولی عصر کاشان در گفت‌وگو با مشکات آنلاین گفت: ستاد مردمی مبارزه با کرونا تا کنون ۲۷۰۰ بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، وایتکس، صابون دستمال کاغذی، ماسک، ژل و دستکش در مناطق محروم و حاشیه شهر و نیروهای خدماتی شهرداری توزیع کرده است.

بیشتر بخوانیم:
+ سعیدی ۱۵۰ میلیون تومان برای مبارزه با کرونا هدیه کرد

وی گفت: تاکنون با کم‌کهای خیرین و مردم توانسته‌ایم ایستگاه بهداشتی راه‌اندازی کنیم که در آن روزنامه ۵۰۰ بطری آبمیوه تهیه و در بین کارکنان بیمارستان بهشتی توزیع می‌شود.

بخردی افزود: مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام طویل‌المدت به افرادی که در اثر شرایط موجود گرفتار بیکاری و یا رکود در کسب و کار شده‌اند، پرداخت شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه ولی عصر، از تهیه و توزیع ۱۰۰ سبد غذایی به همراه بسته‌های بهداشتی بین کارگران روزمزد و نوعاً غیربومی شهرستان خبر داد.

وی درباره برنامه‌های آینده ستاد مردمی مبارزه با کرونا گفت: در نظر داریم تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته بهداشتی را استمرار ببخشیم و برنامه‌ریزی‌هایی برای تکریم معنوی و سمبلیک از کادر درمانی بیمارستان و تهیه و توزیع سبدهای غذایی انجام داده‌ایم.

موسسه خیریه ولی عصر کاشان، از سال ۱۳۷۰ شمسی با حمایت و سرپرستی آیت الله خراسانی تاسیس و به صورت مستمر در طول سال‌های فعالیت خود با تحت پوشش قرار دادن ۶۰۰ خانوار و تاسیس ۴ مدرسه با پذیرش ۵۱۰ دانش‌آموز مستعد تا کنون منشاء اثرات مثبت در منطقه کاشان بوده و هست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.