تجهیز داروخانه بیمارستان یثربی به داروهای شیمی‌درمانی

داروخانه دکتر خیاط در بیمارستان یثربی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان گفت:داروخانه دکتر خیاط کاشان مستقر در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی به داروهای مخصوص بیماران شیمی‌درمانی مجهز شد.

رضا نعناکار با بیان این خبر اعلام کرد: بیماران شیمی‌درمانی در گذشته فقط از چند داروخانه سطح کاشان و آران و بیدگل می‌توانستند داروهای خود را تامین کنند.

بیشتر بخوانیم:
+
رشد ۵۷ درصدی مراجعین شیمی‌درمانی در سال ۹۸

نعناکار افزود: در راستای رفاه حال بیماران داروخانه سرپایی با مسئولیت فنی دکتر محمدحسین خیاط کاشانی از ابتدای سال ۹۹ به داروهای بیماری‌های صعب‌العلاج و سرطانی مانند شیمی‌درمانی، پیوند کلیه، و MS مجهز شد.

به گفته وی مراجعین همه روزه از شهرها و استان‌های مجاور برای درمان به بخش‌های شیمی درمانی، رادیوتراپی، و براکی‌تراپی این بیمارستان مراجعه می کنند و مشکلاتی در زمینه تامین دارو داشتند که این امر با تجهیز داروخانه سرپایی بیمارستان مرتفع گردید.

داروخانه سرپایی دکتر خیاط کاشانی با بیمه‌های بانک تجارت، بیمه دی، خدمات درمانی، تامین اجتماعی قرارداد دارد و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان یکی از مجهزترین مراکز درمانی در زمینه درمان بیماری‌های خاص خصوصا سرطان در شمال استان اصفهان است و علاوه بر وجود تجهیزات مدرن شیمی‌درمانی و پرتودرمانی، این بیمارستان در راستای رسالت اجتماعی خود برنامه‌های دوره‌ای تاب‌آوری برای بیماران و همراهان بیماران خاص را از یکی دو سال پیش در دست اجرا دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.