نحوه آغاز دوباره فعالیت اصناف در کاشان اعلام شد

اتاق اصناف کاشانکاشان فردا – اتاق اصناف شهرستان کاشان، در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت اصناف در کاشان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:  زمان، شیوه و چگونگی بازگشایی‌ و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به اطلاع کلیه فعالان صنفی می‌رساند:

۱. طرح گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند که مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحدهای صنفی است، در شهرستان کاشان از  شنبه  ۲۳ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

۲. واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی موظفند با مراجعه به درگاه اینترنتی salamat.gov.ir اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن ثبت‌نام در این درگاه، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.

۳. مجتمع‌های تجاری و پاساژها و بازار مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه، آموزشگاه‌های رانندگی، گرمابه، سونا، بازار روز موقت و بازارشب و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا مشمول این طرح نبوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

تبصره: مطابق مصوبه ابلاغی رستوان و غذای آماده (صرفا بصورت تلفنی وبیرون‌بر) مجاز به فعالیت هستند.

۴. کلیه واحدهای صنفی بغیر از واحدهای غیرمجاز، موظفند ابتدا به اتحادیه مربوطه مراجعه نموده با اخذ تعهدنامه در خصوص رعایت دستورالعملهای بهداشتی با تایید اتاق اصناف شهرستان و نصب بر واحد صنفی می‌توانند فعالیت خود را آغاز نمایند.

**در صورت عدم تعهد و عدم نصب مجوز طبق قانون اعمال خواهد گردید.

همچنین براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگاه اینترنتی salamat.gov.ir از ساعت صفر (۰۰:۰۰) مورخ جمعه ۲۲ فروردین ماه به مدت یک هفته آماده ثبت‌نام کلیه واحدهای صنفی است.

لازم به ذکر است بلافاصله پس از ثبت‌نام، دستورالعمل‌های اختصاصی برای ثبت‌نام‌کننده ارسال خواهد شد.

همچنین کلیه پیمان‌نامه‌های بهداشتی اصناف در درگاه اطلاع‌رسانی markazsalamat.behdasht.gov.ir بارگذاری شده است. در ضمن امکان پرسش و پاسخ نسبت به جزئیات و کلیات پیمان‌نامه‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین درگاه وجود دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.