ملاقات آخر، روایت روزهای دور از خانه مدافعان سلامت

فیلم داستانی و مستند «ملاقات آخر»کاشان فردا – فیلم داستانی و مستند «ملاقات آخر» در کاشان فیلمبرداری و آماده نمایش در شبکه های سراسری تلویزیونی شد.

محمدمهدی فکریان در گفت‌و‌گو با مهر، با بیان این‌که فیلم داستانی و مستند ملاقات آخر روایتی از روزهای دور از خانه مدافعان سلامت و تیم پزشکی و درمانی بیمارستان‌ها در ایام مبارزه با بیماری کروناست، اظهار داشت: این اثر به بهانه شهادت دکتر مجید فرهاد نخستین پزشک شهید مدافع سلامت منطقه کاشان تولید شده است.

وی با اشاره به روزهای دشوار مبارزه کادر درمانی و بهداشتی بیمارستان‌ها با ویروس کرونا ابراز داشت: در این روزها مدافعین سلامت به دلیل مراقبت از بیماران و احتمال آلودگی، امکان ملاقات با خانواده‌های خود را نداشتند که موجب دوری آن‌ها از فرزندان و دیگر اعضای خانواده شد.

نویسنده و کارگردان کشورمان تاکید کرد: فیلم کوتاه ملاقات آخر قدردانی کوچکی از مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، بهورزان و دیگر عوامل نظام سلامت است.

فکریان یادآور شد: فیلم داستانی و مستند ملاقات آخر به تهیه‌کنندگی محسن مشرقی، بازیگری زهرا شیخ آرانی، مدیریت فیلمبرداری داوود میرزابیگی، مدیریت تولید پژمان علمدار زاده و تدوین علی ظاهری کاشانی آماده شده‌است.

وی با بیان این‌که این فیلم کوتاه در مدت پنج دقیقه و ۵۸ ثانیه در مؤسسه رویش رسانه کاشان تولید شده است، خاطرنشان کرد: این اثر به زودی از شبکه سوم سیما و دیگر شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

دکتر مجید فرهاد نخستین پزشک شهید مدافع سلامت منطقه کاشان ۱۴ فروردین‌ماه جاری به خیل عظیم شهدای وطن پیوست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.