مردم کاشان در زمینه اهدای خون در ۲ ماه گذشته سنگ تمام گذاشتند

پایگاه انتقال خون کاشانکاشان فردا – رئیس پایگاه انتقال خون کاشان گفت: مردم کاشان در حدود دو ماه گذشته برای اهدای خون به دیگر هموطنان خود سنگ تمام گذاشتند.

محمدرضا ذیلایی در گفت‌و‌گو با مهر با بیان این‌که از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا یکی از دغدغه‌های سازمان انتقال خون کمبود مراجعه‌کنندگان برای اهدای خون بود، اظهار داشت: با وجود این مردم کاشان بیش از نیاز روزانه برای اهدای خون مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که مردم کاشان در دو ماه اخیر و در زمان شیوع ویروس کرونا برای اهدای خون سنگ تمام گذاشتند، ابراز داشت: تمامی مراحل اهدای خون با رعایت کامل مسائل بهداشتی فردی انجام می‌شود.

رئیس پایگاه انتقال خون کاشان ذخیره خون این سازمان در کاشان را کافی دانست و تصریح کرد: با توجه به تجربه سال‌های گذشته و احتمال کمبود ذخیره خون در ماه مبارک رمضان، از شهروندان کاشانی خواستاریم تا یک هفته قبل از شروع این ماه مبارک برای اهدای خون به این پایگاه  مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: خون‌های اهدایی توسط شهروندان کاشانی علاوه بر رفع نیاز منطقه کاشان به دیگر نقاط کشور نیز ارسال می‌شود.

ذیلایی با اشاره به نیاز بسیاری از بیماران به خون اهدا شده توسط شهروندان و هموطنان ایران اسلامی گفت: شهروندان کاشانی برای اهدای خون و  مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ به ساختمان مرکزی این پایگاه واقع در میدان قاضی اسدالله کاشان مراجعه کنند.

وی افزود: از مراجعه‌کنندگان عزیز برای اهدای خون خواستاریم برای این اقدام خداپسندانه در ساعات اولیه روز اقدام کنند تا از هرگونه تجمع و ازدحام در ساعات پایان خون‌گیری جلوگیری شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.