آپدیت اندروید ۱۰ را روی گوشی گلکسی A70 نصب نکنید

آپدیت اندروید 10 گلکسی A70 سامسونگ گوشی شما را از کار می‌اندازد!کاشان فردا – به‌تازگی آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی گلکسی A70 منتشر شده‌است، اما این آپدیت به دلیل یک باگ سخت‌افزاری، باعث ازکارافتادن گوشی می‌شود.

یکی از بالارده‌ترین گوشی‌های سامسونگ از سری A، گوشی گلکسی A70 است. حالا به تازگی سامسونگ برای این گوشی یک به‌روز‌رسانی اندروید۱۰ را ارائه کرده است، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این به‌روز‌رسانی برای گوشی مشکلی را به وجود می‌آورد که دیگر امکان کار کردن با گوشی نیست. گویا این مشکل سخت‌افزاری است.

سامسونگ در گلکسی A70 از دو نسخه‌ی مختلف بُرد مدار چاپی بهره برده است که در زمینه‌ی شارژ گوشی و نظارت روی صفحه‌نمایش آن فعالیت می‌کنند. مشکل زمانی ایجاد می‌شود که هنگام نصب به‌روزرسانی اندروید۱۰ روی گوشی، مدار چاپی هم در کنار مادربرد آپدیت می‌شود، اما این به‌روز‌رسانی کامل نمی‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ کدهای مربوط به آپدیت مدار چاپی گلکسی A70 را در این آپدیت قرار نداده‌، و همین مشکل‌ساز شده است.
آپدیت اندروید گوشی گلکسی A70

اگر به هر حال این آپدیت را نصب کرده‌اید و گوشی شما دچار مشکل شده است، تنها راه خلاصی از آن، این است که PCB قدیمی گلکسی A70 را به‌ صورت دستی با PCB جدیدی جایگزین کنید. البته این کار ساده نیست و اگر اندروید 10 را روی گلکسی A70 نصب کردید، مجبورید برای رفع مشکل به یکی از تعمیرگاه‌های رسمی سامسونگ مراجعه کنید.

اگرچه بیشترین آمار ابن ایراد،‌در هلند ثبت شده است،‌اما فعلا پیشنهاد می‌‌شود به هیچ عنوان گلکسی A70 خود را به اندروید۱۰ آپدیت نکنید.

منبع: فیسیت

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.