سیر کرونا در منطقه کاشان هنوز به صفر نرسیده است

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با وجود این‌که از اواخر اسفندماه ۹۸ سیر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان نزولی بوده، اما هنوز به صفر نرسیده است.

دکتر سیدعلیرضا مروجی در گفت‌و‌گو با مهر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۸ بیمار حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری و تحت درمان هستند، اظهارداشت: تاکنون بیش از ۲۳۱۷ بیمار نیز ار دو بیمارستان بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل ترخیص شده‌اند.

وی افزود: از ابتدا تا نیمه اسفندماه در منطقه شاهد سیر صعودی ابتلاء به کرونا در بین شهروندان بودیم که از اواخر اسفند تا نیمه فروردین‌ماه این سیر نزولی شد.

 دکتر مروجی تاکید کرد با وجود سیر نزولی ابتلا، این ویروس همچنان در معابر و سطح منطقه جولان می‌دهد و این موضوع نگران‌کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانبا اشاره به اینکه اعلام تاریخ قطعی ریشه کنی این بیماری در حال حاضر امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل نابودی و ریشه‌کنی این ویروس همکاری مردم در قطع زنجیره شیوع با رعایت مسائل بهداشتی فردی و عمومی و رعایت فاصله اجتماعی است.

دکتر مروجی با اظهار نگرانی از افزایش رفت و آمدها در معابر و خیابان‌های شهر تاکید کرد: از مردم همچنان می‌خواهیم به جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.