کشف بیش از ۷ تن موادغذایی فاسد در کاشان

کشف و معدوم شدن بیش از ۷۰۰۰ کیلو مواد غذایی فاسد از انبار های عمده فروشی در کاشانکاشان فردا – بیش از هفت تن مواد غذایی فاسد از انبارهای عمده‌فروشی کاشان کشف و معدوم گردد.

در روزهای گذشته با تشکیل تیم‌ بازرسی متشکل از نمایندگان دادستانی، مرکز بهداشت، اداره صمت و تعزیرات و در راستای برخورد با افرادی که سلامت مردم را در معرض مخاطره قرار می‌دهند، از تعدادی انبار و‌فروشگاه‌های عمده‌فروشی کاشان بازدید به عمل آمده که با بازرسی‌های صورت‌گرفته حدود هفت هزار کیلو ‌اقلام فاسد و‌ تاریخ مصرف گذشته کشف و‌ توقیف گردیده و‌ پرونده آن جهت طی مراحل قانونی به دادسرای کاشان ارسال گردیده است.

دکتر روح‌الله دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفت‌وگو با اهل کاشانم بیان کرد: این کشفیات حدود ۷ هزار کیلو شامل ۱۸۰۰کیلو برنج خارجی، ۳۶ هزار و ۸۰۰ تی‌بگ چای و مقادیری مربا ،سس، گلاب، ژله آماده و مواد بهداشتی شوینده بوده است.

وی افزود: کلیه مواد غذایی یادشده صبح یک‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه با حضور نماینده دادستانی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان معدوم گردید.

دهقانی ضمن تاکید بر استمرار بازرسی‌ها از مردم درخواست کرد گزارشات خود درباره تخلفات بهداشتی را به مرکز بهداشت کاشان یا به سامانه ۱۹۰ اعلام نمایند و در هنگام خرید اجناس به تاریخ انقضای آن‌ها دقت نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.