بستری ۲۵ مادر باردار مشکوک به کرونا در منطقه کاشان

دکتر محمد حاجی‌جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از بستری‌شدن ۲۵ مادر باردار مشکوک به کرونا، از ابتدای همه‌گیری این ویروس در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

به گزارش وب دا، دکتر محمد حاجی‌جعفری گفت: از این تعداد، ۴ مادر با عمل سزارین و ۳ مادر به صورت طبیعی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نوزاد خود را به دنیا آورده‌اند.

دکتر حاجی‌جعفری با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی، مامایی و پرستاری دو بیمارستان سید‌الشهدا آران و بیدگل و بهشتی کاشان افزود: تا کنون ۲۲مادر باردار با حال عمومی خوب از این دو بیمارستان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۱۲ مادر باردار مشکوک به کرونا از مراکز درمانی کاشان ترخیص شدند
+ زایمان مادر باردار کاشانی مشکوک به کرونا

به گفته وی در حال حاضر سه مادر باردار در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان بستری هستند.

۶ بیمارستان دولتی با بیش از یک‌هزار تخت فعال و سه مركز فوریت‌های پزشكی (اورژانس) دولتی در دو شهرستان كاشان و آران و بیدگل زیر نظارت دانشگاه علوم پزشكی كاشان به مردم این منطقه خدمات بهداشتی درمانی ارائه می‌دهند.

بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل دو بیمارستان از این مجموعه بودند که به بستری بیماران کرونایی اختصاص داشت و روز گذشته اعلام شد که فقط بیمارستان بهشتی کاشان به بستری‌کردن بیماران مشکوک به کرونا اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ مادری پس از ۹۲ روز کما، نوزادش را به‌دنیا آورد

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.