ذخیره ویدیوهای لایو در IGTV اینستاگرام ممکن شد

امکان ذخیره لایو اینستاگرامکاشان فردا اینستاگرام به تازگی با اضافه‌کردن آپشنی، امکان ذخیره ویدیوهای لایو را به صورت مستقیم در IGTV، فراهم کرده است.

قابلیت اشتراک‌گذاری ویدیو به صورت زنده، که از سال 2016 در دسترس کاربران قرار گرفت، حالا و در شرایط همه‌گیری کرونا ویروس، به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

تا حالا ویدیوهای لایو اینستاگرام اگر ذخیره می‌شدند، تنها تا مدت 24 ساعت در دسترس بودند. همین موضوع باعث شده است تا اینستاگرام امکان جدیدی را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار بدهد. به واسطه این قابلیت می‌توانیم ویدیوهای لایو خود را به صورت مستقیم در IGTV قرار دهیم.

بیشتر بخوانیم:
+ کمک اینستاگرام به کاربران برای آنفالو کردن

این امکان جدید اگرچه آزمایشی است اما به IGTV کمک می‌کند تا بیش از پیش در بین کاربران اینستاگرام محبوب شده و یک گام به رقابت با یوتیوب نزدیک‌تر شود.

برای استفاده از این امکان، می‌توان بعد از پایان لایو با انتخاب گزینه Share to IGTV، ویدیو لایو را در IGTV قرار داده و ذخیره کرد.

اینستاگرام علاوه بر بهبود بخش لایو و IGTV، به تازگی دسترسی به پیام‌های دایرکت از طریق دسکتاپ و همچنین تماشای لایو اینستاگرام در نسخه دسکتاپ را هم فعال کرده‌است.

منبع: فیسیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.