ادارات موظف به بکارگیری دو سوم از کارمندان هستند

ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه کاشانکاشان فردا – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تاکید کرد: با وجود این‌که وضعیت کرونا در استان به سمت نرمال‌شدن پیش می‌رود، ادارت استان موظف به استفاده از تنها دوسوم کارمندان خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ایوب درویشی شام‌گاه چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونای منطقه کاشان با بیان اینکه تا حدود زیادی کرونا در کاشان کنترل‌شده است، اظهار داشت: روند پیش رو قابل قبول است و وضعیت به سمت نرمال‌شدن پیش می‌رود.

وی با موفیت‌آمیز خواندن طرح‌های اجرایی در راستای مدیریت کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی و غربالگری در منطقه کاشان و با بیان این‌که بیش از ۹۵٪ مردم منطقه در طرح غربالگری پایش شده‌اند، تصریح کرد: در طرح فاصله‌گذاری هوشمند نیز تاکید شده است که از ظرفیت‌هایی مانند بازرسی اصناف و بسیج به بهترین نحو استفاده و بازرسی‌های مستمر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

درویشی با بیان اینکه دولت طرح‌هایی برای حمایت قانونی از مشاغل و اصناف زیان‌دیده از کرونا دارد، تاکید کرد: یکی از مهمترین این بخش‌ها گردشگری است که امیدواریم با پایان کرونا و اجرای طرح‌های در نظر گرفته‌شده شاهد رونق دوباره این بخش باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با تاکید بر این‌که تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند، افزود: بر این مبنا ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند فقط از دو سوم نیروها استفاده و یک سوم بقیه به صورت دورکاری فعالیت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.