بیش از ۲۸۰ تن برنج و شکر در کاشان توزیع می‌شود

نشست کارگروه تنظیم بازار فرمانداری کاشانکاشان فردا – معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از توزیع افزون بر ۲۸۰ تن کالای اساسی شامل برنج و شکر در سطح این شهرستان خبر داد.

مسعود خاندایی یک‌شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان گفت: با توجه به وضعیت سخت جنگ اقتصادی و مشکلات مردم و از سویی دیگر همه‌گیری کرونا در منطقه، به منظور تامین بخشی از نیازهای مردم در حدود ۲۸۰ تن برنج و شکر با نرخ دولتی در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ابتدای اردیبهشت‌ماه ۹۹ نیز نزدیک به ۳۰۰ تن محصول شامل سیب، پرتغال و برنج با نرخ دولتی در سطح شهرستان با هدف تنظیم بازار با همکاری اداره صمت کاشان توزیع شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان همچنین به تصمیم‌گیری و نرخ‌گذاری برخی از محصولات مورد نیاز مردم در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: زولبیا و بامیه یکی از محصولات ویژه این ماه مبارک است که قیمتش با نرخ هر کیلو ۲۰ هزار تومان به تصویب رسید و باید با رعایت کامل مسائل بهداشتی تهیه شود.

خاندایی در ادامه به وضعیت افزایش تولید گل محمدی در کنار شرایط اضطراری مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان و رفع نگرانی کشاورزان اشاره کرد و اظهارداشت: به منظور جلوگیری از واردآمدن زیان بیشتر به کشاورزان و نزدیکی موسم گلاب‌گیری، نشست با کارخانه‌داران و تولیدکنندگان گلاب و گل محمدی فوری انجام و مشکلات گلکاران تا پایان هفته جاری برطرف می‌شود.

وضعیت بازار مصالح ساختمانی نیز در ادامه این نشست مورد بررسی قرار گرفت که با افزایش بی‌رویه نرخ شن، ماسه و گچ مخالفت و قرار شد که نرخ مصوب تا پایان هفته بررسی و اعلام گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.