دانشگاه آزاد کاشان ۲ ماه اجاره مستاجرین خود را بخشید

دانشگاه آزاد کاشان ۲ ماه اجاره مستاجرین خود را بخشیدکاشان فردا – اجاره‌بهای هسته‌های فناور و واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در ماه‌های اسفند ۱۳۹۸ و فروردین‌ماه ۱۳۹۹ بخشیده شد.

به گزارش آنا، در نخستین نشست شورای مرکز رشد سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با توجه به شیوع بیماری کرونا و سال جهش تولید با موافقت همه اعضای مرکز رشد، اجاره‌بهای هسته‌های فناور و واحدهای فناور مرکز رشد واحد کاشان در ماه‌های اسفند ۱۳۹۸ و فروردین‌ماه ۱۳۹۹ بخشیده شد.

بیشتر بخوانیم:
+
بخشش ۲ ماه اجاره‌بهای مستأجرین زیباسازی کاشان

حسین زینلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این جلسه گفت: «برای رسیدن به افزایش تولید در ابعاد کمی و نیز تولید علم و برای وصول به اقتصاد مقاومتی و درون‌زا، بهترین مسیر توسعه حمایت از واحدهای فناور و مؤسسات دانش‌بنیان بوده که این امر از اولویت‌های این واحد دانشگاهی است.

مهدی اسماعیلی مدیر مرکز رشد این دانشگاه نیز گزارشی از فعالیت مرکز رشد ارائه کرد و سپس پرونده‌های جدید درخواست پذیرش استقرار هسته فناور در مرکز رشد سرای نوآوری فرش ماشینی توسط اعضا بررسی استقرار مرکز رشد سرای نوآوری فرش ماشینی مورد تصویب قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.