پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز معلم

دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه کاشان در پیامی روز معلم را به معلمان تبریک گفت.

به گزارش این دانشگاه در پیام تبریک عباس زراعت آمده است: «با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژه اساتید دانشگاه بزرگ کاشان گرامی‌باد می‌گویم.

در این برهه خاص از زمان که بلیه‌ی کرونا همه جهان و جهانیان را تحت تاثیر قرار داده است، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دانش و یافته‌های علمی برای عموم مردم نمایان شده است. به راستی علم، گوهر یگانه جوامع و عالمان سبب‌ساز سیادت و سروری ملت‌ها هستند.

کرونا به‌رغم همه مشقت‌ها و آسیب‌هایی که برای نوع بشر به همراه داشت، فرصت‌های زیادی را هم برای تمرین انواع جدیدی از فعالیت و حرکت پیش روی انسان‌ها نهاد و از جمله اهمیت و ضرورت سرمایه‌گذاری دانشگاه‌ها در فضای مجازی را نمایانگر ساخت.

با تبریک این روز و گرامی‌داشت سال‌روز شهادت معلم شهید، دکتر مرتضی مطهری، از همه اساتید و دانشجویانی که دلسوزانه و متعهدانه در انجام وظایف دانشگاهی در تلاش هستند و به‌ویژه در این دوره در بستر آموزش مجازی، واحدهای درسی را به صورت مرتب و مستمر دنبال کردند و نگذاشتند عدم حضور فیزیکی به تعطیلی دانشگاه ییانجامد، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

به‌جاست که تشکر ویژه ای هم از زحمات اساتید و دانشجویانی که در این دوره حساس با درک مسئولیت اجتماعی خود در تولید محصولات و انجام مشارکت‌های اجتماعی به یاری کادر بهداشت و درمان و نیز حفظ سلامت و تامین نیازمندیهای اجتماع شتافتند ابراز نمایم.

انشاءالله با برچیده‌شدن بساط بیماری، آرامش و آسایش دوباره به جهان برگردد و مراکز علمی و دانشگاهی نیز دوباره لبریز از نشاط و پویایی شود.»

دکتر عباس زراعت
رئیس دانشگاه کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.