آزادی ۱۲۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران کاشانی

آزادی زندانی غیرعمدکاشان فردا – رئیس ستاد دیه شهرستان کاشان گفت: در سال ۹۸ مجموع ۱۲۲ نفر زندانی شامل ۱۲ نفر دیه ناشی از سوانح، ۸۹ محکومین مالی غیرعمد، ۱۸ نفر مهریه و ۳ نفر مددجوی ناتوان در پرداخت نفقه آزاد شدند که این اقدامات طبق شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های ستاد دیه کشور انجام شد.

علی فرزانه در گفت‌وگو با فارس، با بیان این‌که ستاد مردمی دیه با هدف آزادسازی محکومین جرایم غیرعمد تشکیل شده است، اظهار کرد: پشتوانه مؤثر و قوی این ستاد جشن‌های گلریزانی است که همراه با حمایت مردم نیک‌اندیش، خیرین و نیکوکاران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و به‌­ ویژه مساعدت­‌ها و همراهی ستاد دیه کشور انجام می‌پذیرد.

فرزانه با تأکید بر این‌که بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد فاصله‌ای تا آزادشدن از زندان ندارند و در این شب‌ها و روزهای ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت، چشم‌انتظار سخاوت و مهرورزی و کمک‌های مردم بزرگ‌وار و خیران گرامی هستند، عنوان کرد: اگر از این افراد دستگیری شود، خانواده‌های بسیاری از مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی در امان می‌مانند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آمار محکومین جرایم غیرعمد زندان کاشان ۲۷۵ نفر است که به تفکیک ۴ نفر دیه ناشی از سوانح، ۲۳۷ نفر محکومین مالی غیرعمد و ۳۴ نفر محکومین مهریه و نفقه هستند.

رئیس ستاد دیه کاشان با بیان این‌که کمک به نیازمند در پیشگاه پروردگار بزرگ اجر و مزدی والا دارد، اظهار کرد: شماره حساب ۰۱۰۷۷۰۷۹۰۸۰۰۷ بانک ملی و شماره حساب بانک تجارت ۱۹۳۰۱۱۷۱۳۱ آماده دریافت کمک خیران است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.