دزد قطعات خودرو در کاشان دستگیر شد

دستگیریکاشان فردا فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری دزد حرفه‌ای قطعات خودرو که با استفاده از تاریکی شب قطعات خودروهای پارک شده در کاشان را سرقت می‌کرد خبر داد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، سرهنگ علی قربانی گفت: با وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهر کاشان، تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ قربانی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی متهم «محسن» ۲۶ ساله را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفی‌گاه متهم بخش زیادی از اموال مسروقه از قطعات خودروهای سرقتی را یافتند.

سرهنگ قربانی با اشاره به این‌که تحقیقات پلیس نشان می‌داد، دزد در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت قطعات خودروهای پارک‌شده می‌کرده‌است، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی، ضمن اعتراف به بزه انتسابی، تا کنون به ۲۶ فقره سرقت قطعات خودرو اقرار کرده‌است.

فرماندهی انتظامی کاشان در پایان ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنها خواست حتی‌الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قراردادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران‌قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.