کاشان ماه را نخست سال ۹۹ را با ۲۶۳ حادثه گذراند

آتش‌نشانی کاشانکاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: فروردین‌ماه سال جاری ۳۹ مورد آتش‌سوزي و ۲۲۴ مورد حادثه در اين شهرستان بوقوع پيوسته که آتش‌نشانان موفق به پوشش و امدادرسانی در آن‌ها شده‌اند.

روح‌الله فدائی علت آتش‌سوزی‌های رخ‌داده را اتصالي برق، پرتاب جرقه و مواد آتش‌زا، نشت گاز، روشن‌بودن وسایل حرارتی، مایعات قابل اشتعال، افروختن آتش، بالابودن حرارت محيط و انتقال آن، و همچنين نقص فني سیلندر گاز و پیک‌نیک عنوان کرد و افزود: بيشترين آتش‌سوزی در فروردین‌ماه امسال به منازل مسکونی، اماکن تجاری و وسائل نقلیه اختصاص داشت.

سخنگوی سازمان خاطرنشان كرد: آتش‌نشانان اين شهرستان در فروردین‌ماه همچنین در ۲۲۴ موردحادثه جداگانه شامل رهاسازی اعضای بدن، آسانسور و بالابر، اشیاء حلقوی، باز کردن در منزل و خودرو (محبوسی)، تصادف، آب‌افتادگی و رفع خطر نشست زمین، گرفتن مار و حیوانات موذی، گرفتن حیوانات وحشی و خانگی، شركت داشته، و به شهروندان امدادرساني نموده و از خطرات ناشي از اين حوادث نجات داده‌اند.

وي افزود: ماموران عملیاتی آتش‌نشانی ۴۵ نفر از هموطنان را در حوادث و آتش‌سوزی‌ها نجات داده، و در این حوادث ۱۱ نفر آسیب‌دبده و یک شهروند نیز جان خود را از دست داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.