دستگیری فرد رمال و فالگیر در کاشان

دستگیری رمال و فالگیر در کاشانکاشان فردا –  فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری ۲ فرد که با سومء‌استفاده از ناآگاهی برخی از شهروندان، اقدام به دعانویسی، سرکیسه‌کردن و فریب آن‌ها می‌کردند خبر داد.

به گزارش اهل کاشانم، سرهنگ علی قربانی اعلام کرد: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت ۲ نفر در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه‌گرایی در سطح شهر کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران کلانتری ۱۴ ناجی ‌باد پس از هماهنگی با مقام قضایی، تحقیقات خود را در محل زندگی این افراد آغاز کرده و متوجه شدند که آنان با استفاده از ساده‌لوحی برخی از افراد به ویژه زنان اقدام به رواج خرافه‌گرایی، رمالی و فال‌گیری می‌کنند.

سرهنگ قربانی با اعلام دستگیری متهمان گفت: متهمان در بازجویی‌ به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب افراد به بهانه‌های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی، بخت‌گشایی و … اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند که رمالی و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات روحی و روانی و گرفتاری های خانوادگی نمی‌کند و هدف این افردا سودجویی و کسب درآمد از طریق فریب افراد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.