تجهیز بخش قلب بیمارستان بهشتی کاشان به دستگاه تست ورزش بی‌سیم

دستگاه تست ورزش بخش قلب و عروق بیمارستان بهشتی کاشانکاشان فردا – مدیر بیمارستان بهشتی کاشان از تجهیز بخش تشخیصی قلب و عروق این مرکز به به‌روزترین دستگاه تست ورزش بی‌سیم با همت والای خیر معزّز کاشانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر سیّد محمّد حسین مکّی اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و همت والای خیر گرامی حاج حسین لاجوردی، یکی از به‌روز ترین دستگاه‌های تست ورزش برای این مرکز خریداری و به‌طور رسمی از اول خردادماه ۹۹، برای ارائه خدمات تشخیصی به بیماران قلبی راه‌اندازی شد.

دکتر مکی هزینه خریداری شده برای این دستگاه را حدود یک ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : این دستگاه دارای استانداردهای معتبر FDA آمریکا و  EC اروپا و یکی از بهترین دستگاه‌های تست ورزش در دنیا است.

وی به ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه اشاره و خاطر نشان کرد: این دستگاه قابلیت تحمل وزن بیمار تا ۲۲۷ کیلوگرم، قدرت فیلترینگ بالا جهت رسیدن به بهترین سیگنال تشخیصی و واقعی و SampleRate40000 در ثانیه جهت تشخیص Pacemaker Spike و قابلیت ذخیره سیگنال بیماران به صورت نامحدود و کالبیراسیون اتوماتیک توسط تردمیل را دارد.

تست ورزش به پروسه‌ای گفته می‌شود که کارکرد قلب بیمار طی انجام یک فعالیت مورد بررسی قرار می‌گیرد. این فرایند تشخیصی به وسیله تردمیلی انجام می‌گیرد که در تمام مدت فعالیت بیمار؛ سیگنال‌های قلبی بیمار را سنجش و ثبت می‌کند. تشخیص پزشک از تغییرات سیگنال بیمار، ضربان قلب و تغییران فشار خون صورت می‌پذیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.