بستری شدن ۸ بیمار مبتلا به کرونا در کاشان

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری‌شدن ۸ بیمار جدید مبتلا به کوویدـ۱۹ طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز سه‌شنبه ۱۳ خردادماه در بیمارستان بهشتی کاشان خبر داد.

به گزارش صدا و سیما؛ دکتر سید علیرضا مروجی با اعلام این آمار گفت: از این تعداد بیمار بستری‌شده ۶ نفر ساکن کاشان و ۲ نفر ساکن آران و بیدگل هستند.

بیشتر بخوانیم:
+
بستری‌شدن ۶ بیمار مبتلا به کرونا در کاشان

دکتر مروجی تعداد بستری‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بهشتی را در مجموع هم‌اکنون ۲۷ بیمار اعلام کرد.

بستری‌شدگان امروز به نسبت دیروز ۲ نفر افزایش داشته است.

در حالی که دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در استان اصفهان بالاترین آمار بستری و ابتلا به نسبت کل استان را داشت و کماکان نیز آمار مبتلایان این استان بدون این دو شهرستان اعلام می‌شود، این استان در وضعیت هشدار معرفی شده است.

آمار مبتلایان به کوویدـ۱۹ در منطقه کاشان در روز ۴ خردادماه به کمترین میزان خود و ۲ نفر در روز رسید، اما از آن روز به بعد افزایش بافت و نمودار ابتلا بین ۱۰ و ۴ نفر روندی نوسانی داشته است.

این آمار با توجه به هشدار امروز صبح وزیر بهداشت که خطر بازگشت موج دوم ابتلا به ویروس کرونا و بازگشت به حالت پیک بیماری در صورت بی‌توجهی شهروندان را متذکر شده بود، لزوم هوشیاری و رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را یاد‌آور می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.