شمار مبتلایان به کرونا در یک روز در ایران به بالاترین حد رسید

مبتلایان به کرونا در یک روز به بالاترین حد رسیدکاشان فردا – شمار مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در ایران به بالاترین حد از ابتدای شیوع این ویروس رسید.

وزارت بهداشت  اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۵۷۴ مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ثبت رسیده و مجموع افراد مبتلا به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسیده است.

پیش از بالاترین میزان ابتلای روزانه به ویروس کرونا در ایران روز ۳۰ مارس (۱۱ فروردین) گزارش شده بود که در این روز سه هزار و ۱۸۶ تن به این ویروس آلوده شده بودند.

بر پایه گزارش روز پنج‌شنبه وزارت بهداشت، همچنین شمار جان‌ باختگان ناشی از بیماری کووید-۱۹ نیز با فوت ۵۹ بیمار دیگر به هشت هزار و ۷۱ نفر بالغ شده است.

این گزارش می‌افزاید، وضعیت استان خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان در شرایط قرمز قرار دارد و استان‌های هرمزگان، کردستان و کرمانشاه نیز در وضعیت هشدار جدی قرار دارند.

وزارت بهداشت تاکید کرده که با وجود بهبود ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا همچنان ۲۵۶۹ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های ایران بستری هستند و شرایط حاد بیماری را سپری می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.