سقوط ۲ کارگر در ۲ روز از یک ساختمان در کاشان

انتقال ایمن کارگر سقوط کرده در کاشان1کاشان فردا – مدير روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: در پی سقوط و آسیب‌دیدگی یک کارگر از ارتفاع ۶ متری یک ساختمان، عملیات امداد و نجات از سوی ماموران آتش‌نشانی انجام گرفت.

روح‌الله فدائی اضافه‌کرد: عصر امروز شنبه ۱۷خرداد به دنبال تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان، مبنی بر وقوع این حادثه در بلوار دانشجو، ماموران تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شده و با تجهیزات نجات مربوطه نسبت به انتقال این کارگر که در حال فعالیت ساختمانی سقوط کرده بود، اقدام و وی را تحویل عوامل اورژانس در محل دادند.

بیشتر بخوانیم:
+ کمک به انتقال ایمن کارگر سقوط کرده به بیمارستان توسط آتش‌نشانان کاشان

فدائی اعلام کرد: دو روز قبل از این واقعه ،حادثه دیگری نیز در این محل برای یک کارگر دیگر حادث شده بود که وی به داخل چاله آسانسور این ساختمان سقوط‌کرده و آسیب‌دیده بود و مامورین این سازمان نکات ایمنی لازم را به مسئولین و کارگران در محل یادآوری کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان از شهروندان خواست تا اصول ایمنی را در ساخت و سازها رعایت و شرایط ایمنی را در کل مراحل کار فراهم نمایند تا دیگر شاهد حوادث از این دست نباشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.