شهروندان همراهی کنند خاموشی نخواهیم داشت

امور برق کاشانکاشان فردا – روابط عمومی امور برق کاشان اعلام کرد: هنوز هیچ‌گونه قطعیتی در خصوص قطعی شبکه و کمبود برق در شبکه‌های توزیع اعلام نشده است.

سجاد ایجادی ضمن اشاره به راه‌های مدیریت مصرف برق گفت: ساعات پیک بار مصرف بین ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ است و اگر شهروندان در این دو زمان مصرف برق خود را مدیریت کرده و از لوازم برقی پرمصرف استفاده نکنند انشا‌الله تابستان پیش‌رو خاموشی نخواهیم داشت.

وی به شهروندان توصیه کرد در دو زمان بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی منزل و همچنین دستگاه اتو را روشن نکنند و کار شست‌وشوی لباس‌ها و ظروف و و اتوی لباس‌ها را در ساعات پایانی شب یا ابتدای صبح انجام دهند.

مدیر روابط عمومی امور برق کاشان با یاد‌آوری این‌که در صورت عدم رعایت نکات یاد‌شده احتمال خاموشی نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ‌گونه قطعیتی در قطعی شبکه و کمبود برق در شبکه‌های توزیع اعلام نشده است‌.

ایجادی افزود: سال گذشته تا کنون حدود ۶۰ دستگاه ترانس هوایی در مدیریت برق کاشان به شبکه اضافه شده و پست افضل شهرستان نیز با همت همکاران اداره به صورت صددرصد در مدار قرار گرفته‌است که به تامین برق مردم کمک شایانی خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.