مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

معارفه جواد دهقانی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد کاشانکاشان فردا – مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در مراسمی با حضور رئیس و هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش آنا، آیین قدردانی از خدمات سید اصغر خادم مدیر سابق و معرفی جواد دهقانی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد کاشان با حضور رئیس و هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد کاشان در این مراسم گسترش ارتباطات برون‌سازمانی و درون‌سازمانی را از اولویت‌های کاری روابط عمومی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی باید به‌عنوان مشاوری امین با تکیه بر رصد محیط بیرونی برای سازمان باشد و نتایج تحلیل بازتاب عملکرد سازمان را به بدنه مدیریت اصلی سازمان منعکس کند تا در تصمیم‌گیری‌ها مؤثر واقع شود.

حسین زینلی با قدردانی از تلاش‌های ارزنده و ماندگار سید اصغر خادم در مسئولیت روابط عمومی دانشگاه آزاد کاشان تأکید کرد: این تلاش‌ها نشان داده است که روابط عمومی می‌تواند در انجام مأموریت‌های مهم موفق عمل کند.

وی با اشاره به جایگاه علمی، فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه، اعتمادسازی بین مخاطبان و روابط‌عمومی، حرکت به سمت روابط عمومی دیجیتال و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و گسترش فعالیت بدیع را از دیگر اولویت‌های روابط عمومی در دور جدید برشمرد.

جواد دهقانی دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث، عضویت انجمن کارگزار روابط عمومی ایران و مسئولیت‌های فرهنگی و روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.