عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی کاشان بعد از ۱۸ سال آغاز شود

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و ٰآران و بیدگلکاشان فردا – نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان این‌که عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی کاشان هنوز آغاز نشده است؛ گفت: با توجه به خانواده ۲۵۰ هزار نفری کارگری این شهرستان از وزیر درخواست می‌کنم عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز شود.

به گزارش خانه ملت، سید جواد ساداتی‌نژاد در نشست علنی یک‌شنبه، ۱۸ خردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: تذکر نخست من به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بیمارستان تامین اجتماعی کاشان است که علی‌رغم قول و سابقه طولانی ۱۸ ساله، هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

بیشتر بخوانیم:
+ بیمارستان تامین اجتماعی کاشان به‌زودی احداث می‌شود

وی تاکید کرد:با توجه به خانواده ۲۵۰ هزار نفری کارگری این شهرستان از وزیر درخواست می‌کنم عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی آذرماه ۹۷ از صدور مصوبه احداث این بیمارستان در سازمان تأمین اجتماعی خبرداده و اظهار امیدواری کرده بود که «به‌زودی در کاشان شاهد احداث بیمارستان تامین اجتماعی و کاهش بار درمان از دوش بیمارستان شهید بهشتی باشیم.»

وی همچنین دو بار در مهر و شهریورماه ۹۸ هم از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کاشان و کلنگ‌زنی این بیمارستان خبر داده بود.

بیمارستان تامین اجتماعی کاشان

ساداتی‌نژاد در تذکری دیگر از وزیر کشور خواست که قانون تقسیمات کشوری مورد بازبینی قرار گیرد تا استان‌های جدیدی در کشور ایجاد شود.

وی همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست تمهید جدی نسبت به تکمیل کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال آن به ورامین، دماوند و تهران، به عنوان جاده‌ای استراتژیک داشته باشد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.