هیئت ورزش روستایی کاشان هیئت برتر استان

بازی‌های محلی و روستاییکاشان فردا – رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان از انتخاب این هیئت در بین ۲۴ شهرستان به عنوان هیات برتر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید علی افراشی دستیابی و تحقق این جایگاه را حاصل عملکرد خوب و حضور مستمر در المپیادهای فرهنگی ورزشی استانی و کشوری دانست و افزود: برگزاری و میزبانی جشنواره ملی بازی‌های بومی محلی در آذرماه سال گذشته شاخص‌ترین برنامه هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان بوده که بازتاب شایسته‌ای در سطح کشور داشت.

وی تصریح کرد: فعالیت و عملکرد هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی سالانه در اردیبهشت‌ماه و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، ورزشکاران و مسئولان مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

افراشی در ادامه اعزام ورزش‌کاران به مسابقات کشوری و استانی، برگزاری ۱۵ جشنواره در روستاها و مناطق محروم شهرستان و برپایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده این هیئت ورزشی بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این هیئت از سال ۸۵ فعالیت‌های حرفه‌ای خود را آغاز کرده و تمامی رشته های ورزشی را در سطح روستاهای کاشان تحت پوشش قرار داده و امسال برای دهمین سال متوالی رتبه نخست را در استان کسب کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.