فولاد امیرکبیر کاشان تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی گرفت

تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانیکاشان فردا – شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی این شرکت، نخستین حضور این شرکت در سطح تندیس جایزه‌ی ملی تعالی سازمانی، با موفقیت بی‌نظیر دریافت «تندیس بلورین» همراه گردید، که سبب شد فولاد امیرکبیر بتواند در جمع پنج شرکت فولاد دارای تندیس تعالیِ سازمانی قرار گیرد.

بیشتر بخوانیم:
+ تولید ۱۷ درصد گالوانیزه کشور در فولاد امیرکبیر کاشان

داوریِ این دوره برای اهدای جایزه، بر اساس الگوی ملی تعالی سازمانی و منطق ارزیابی رادار در محل شرکت و با تیم ۶ نفره ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی در مدت سه روز فشرده، و با بیش از ۲۵ جلسه‌ی بحث و گفت‌وگو انجام گرفت.

در پایان این ارزیابی و پس از بررسیِ یک‌ماهه، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان افتخار دریافت تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را در هفدهمین دوره‌ی آن در سال ۱۳۹۸ را کسب نمود و بدین ترتیب، نامش در کنار چهار شرکت برتر فولادی ایران (شرکت فولاد مبارکه، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد خراسان و شرکت ذوب آهن اصفهان) ثبت گردید.

در طی مدت هفده دوره برگزاری جایزه ملی تعالی سازمانی، بیش از ۱۴۰۰ بار سازمان‌ها و صنایع مختلف ایرانی ارزیابی شده، که تاکنون ۳۸ تندیس به شرکت‌های صنعتی اهدا گردیده‌است.

در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه اصفهان در سال ۱۳۹۸ فقط شرکت فولاد امیرکبیر کاشان موفق به اخذ رتبه برتر این ارزیابی از میان کل شرکتهای گروه فولاد مبارکه گردید.

تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.