پذیرش سالانه ۴۰۰هزار بیمار در بیمارستان بهشتی کاشان

دکتر سید محمدحسین مکیکاشان فردا – مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان از پذیرش سالانه ۴۰۰ هزار بیمار در این مرکز خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر سید محمدحسین مکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در بحران کرونا نیز بیمارستان بهشتی کاشان مرکز اصلی پذیرش بیماران کرونایی در منطقه بود.

وی با بیان این‌که خدمات مختلف تخصصی و فوق‌تخصصی درمانی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ارائه می‌شود، ابراز داشت: در حال حاضر نیز یکی از بخش‌های عفونی بیمارستان شهید بهشتی برای درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شده و کماکان بقیه بخش‌های این بیمارستان نیز در حال خدمت به دیگر بیماران منطقه کاشان هستند.

مدیر مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی کاشان با بیان این‌که سالانه بیش از ۴۰۰ هزار بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۶۰ هزار بیمار نیز در این بیمارستان بستری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان در حال حاضر خدمات درمانی عادی را به بیماران غیرکرونایی نیز ارائه می‌دهد، افزود: در ایام شیوع کرونا و همچنین در حال حاضر تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی کردن در بیمارستان شهید بهشتی کاشان انجام می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.