ادامه ساخت «آرزوی زیبا» در کاشان

کاشان فردا –  در ادامه روند تولید فیلم‌هایی سینمایی در شرایط کرونایی، «علی‌ قوی‌تن» نیز پس از سه ماه توقف تازه‌ترین پروژه سینمایی خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجددا جلوی دوربین برد.

قوی‌تن به آنا گفت: ما از دو روز قبل با رعایت مسائل بهداشتی دوباره فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» را در لوکیشن‌هایی اطراف اصفهان و شهر کاشان مشغول ضبط داریم.

وی افزود: پیش از اسفندماه که با توقف فیلمبرداری به واسطه شیوع کرونا مواجه بودیم، نزدیک به ۶۰ درصد از فیلم را جلوی دوربین برده بودیم و تلاش خواهم کرد که باقی کار را نیز طی دو ماه آینده به تولید برسانیم.

قوی‌تن تأکید کرد: البته کار کردن با بچه‌ها و بازیگران کودک و نوجوان که چهره‌هایی جدید در شهرستان‌ها هستند، جذابیت خودش را دارد و بالتبع زمان بیشتری را هم باید صرف بازی آنان کرد. مثلا به جای این‌که روزی هشت ساعت کار، سعی می‌کنم حدود سه ساعت آنان را جلوی دوربین داشته باشم چون توانش را هم ندارند.

این کارگردان نسبت به حضور احتمالی خود به عنوان بازیگر در «آرزوی زیبا» نیز گفت: تا به الان بنابر قصه و سکانس‌های گرفته شده، خودم حضوری در فیلم نداشته‌ام. باید ببینم در ادامه چه پیش می‌آید و آیا نیازی به حضور من هست یا اینکه می‌توانم از حضور بقیه در فیلم استفاده کنم.

قوی‌تن یادآور شد: من در فیلم‌های هنری و خصوصا حوزه کودک و نوجوان اصلا سراغ بازیگران چهره نخواهم رفت. اتفاقا همیشه تلاش می‌کنم در هر فیلمی از شخصیت‌های بومی همان منطقه جغرافیایی قصه فیلمنامه‌ام استفاده کنم.

فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» با بازی هدا مقدم، امیرمحمد رحمانی، متین نظری، محمد حلاج مفرد، یوسف احمدی، هادی هاشمی، ترنم هاشمی مقدم، کیانا ریاضیان، سجاد شتوی، شکیبا حلاج مفرد، علی منوری و عرفان زرگرزاده همراه است.

قوی‌تن پیش از این فیلم سینمایی رؤیای سهراب را در کاشان ساخته بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.