آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در کاشان دورقمی (۱۳ نفر) شد

دکتر محمدرضا شریف سرپرست مجتمع بیمارستانی بهشتی کاشانکاشان فردا – با بستری ۱۳ بیمار آلوده به ویروس کرونا، آمار بستری‌‌ روزانه بیماران مبتلا یه کووید-۱۹ در کاشان ناگهان جهشی صعودی پیدا کرد و ۲ برابر شد.

به گزارش مشکات آنلاین بر اساس آمار رسمی که توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام شده است در ۲۴ گذشته ۱۳ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بستری شده‌اند.

از این تعداد ۱۱ نفر اهل کاشان و دو نفر اهل آران و بیدگل هستند.

بیشتر بخوانیم:
+ بستری ۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹/ فوت یک بیمار

روز گذشته هفت نفر در این بیمارستان بستری شده بودند. این درحالی است که دو روز قبل تنها سه شهروند مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان بهشتی بستری شده بودند که یک نفر کاشانی و دو نفر آن نفر اهل آران و بیدگل بودند.

روند نگران‌کننده افزایش افراد مبتلایان سبب تشکیل جلسه فوق العاده ستاد کرونای بیمارستان بهشتی شد.

دکتر محمدرضا شریف سرپرست بیمارستان شهید بهشتی از همه مسئولان و کادر بهداشت و درمان خواسته با تمام ظرفیت برای مقابله با افزایش بیماری بسیج شوند.

او درباره افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز هشدار داده و گفته است : بحث کروناویروس بسیار جدی است و به همه همشهریان توصیه می شود با حفظ آرامش و توجه به مسایٔل بهداشتی از قبیل فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن مداوم و صحیح دست‌ها، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات غیرضروری در جهت پیشگیری از شیوع دوباره بیماری تلاش کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.