«غلامرضا منصوری» قاضی متهم به قتل رسید

غلامرضا منصوری قاضی فراری ایرانی در رمانی به قتل رسیدکاشان فردا«غلامرضا منصوری» قاضی ایرانی که در جریان رسیدگی به پرونده «اکبر طبری» نام او هم به عنوان متهم برده و بعدا معلوم شد از ایران متواری شده و در رمانی به سر می‌ربرد، به قتل رسیده‌است.

به گزارش شبکه نظر به نقل از تلویزیون رومانی، جسد «غلامرضا منصوری» قاضی ایرانی که قرار بود به‌منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است.

بیشتر بخوانیم:
+ «حمید حاجیان» وکیل سابق «حسین هدایتی» به قتل رسید

بنا بر برخی گزارش‌ها، «منصوری» از پنجره محل اقامت خود به پایین پرت شده و مرده است. جنازه وی روز جمعه در بیرون هتل محل اقامت وی پیدا شد.

پلیس بخارست در بیانیه‌ای که امروز جمعه ۱۹ ژوئن (۳۰ خردادماه)  آن‌را منتشر کرده می‌گوید: «در ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه به وقت محلی از سوی پذیرش هتل تماسی با اداره پلیس بخارست مبنی بر سقوط یک مرد از پنجره هتل اعلام شده است. ماموران پلیس و شهرداری بلافاصله برای بررسی اوضاع به محل مربوطه اعزام شدند و با جنازه بی‌جان غلامرضا منصوری مواجه شده‌اند.»

این قاضی به اتهام دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه از سوی دستگاه قضائي ایران تحت تعقیب قرار داشت. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه روز شنبه ۲۴ خرداد با اعلام خبر بازداشت آقای منصوری گفته بود که آقای منصوری در رومانی و در اختیار اینترپل است و به دلیل شیوع کرونا و نبود پرواز هنوز به ایران بازگردانده نشده است. اسماعیلی گفته بود که این متهم در روزهای آینده «به ایران برگردانده خواهد شد».

بیشتر بخوانیم:
+ قتل در «سمیرم» دستگیری در کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.