منطقه کاشان به وضعیت قرمز نزدیک شد

دکتر محمد حاجی‌جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه افزایش تست‌های مثبت کرونا کاشان را به وضعیت نارنجی تغییر داد، گفت: ادامه روند وضعیت کاشان را قرمز می‌کند و بر همین اساس لازم است شهروندان پیمان‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر محمد حاجی‌جعفری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان این‌که کاشان در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، اظهار داشت: به دلیل افزایش تعداد افراد بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و افزایش تعداد آزمایش‌های مثبت کرونا در آزمایشگاه تشخیص این ویروس، وضعیت کاشان از زرد به نارنجی تغییر کرده است.

بیشتر بخوانیم:
+ افزایش مبتلایان به کووید-۱۹ در کاشان/ ۲ فوتی
+ افزابش یازده برابری ابتلا به کووید-۱۹ در کاشان

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش تعداد آزمایشات مثبت ویروس کرونا بازگشایی تمامی اماکن و برگزاری مراسم‌های مختلفی نظیر جشن‌های عروسی و غیره است، افزود: پیشروی ویروس کرونا با این شرایط کاشان را در وضعیت قرمز و هشدار قرار می‌دهد و این موضوع سبب بروز نگرانی می‌شود.

دکتر حاجی‌جعفری با بیان این‌که از تمامی شهروندان درخواست داریم تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان باعث شده است تا وضعیت کاشان رو به وخاومت برود در حالی که تا پیش از آن کاشان وضعیت پایدار و خوبی نسبت دوران پیک شیوع ویروس کرونا داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.