رتبه نخست دانشگاه کاشان در بین دانشگاه‌های جوان

مجید منعم‌زاده معاون پژوهشی دانشگاه کاشانکاشان فردا معاون پژوهشی دانشگاه کاشان گفت: این دانشگاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور رتبه نخست در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان تایمز ۲۰۲۰ را کسب کرد.

مجید منعم‌زاده با اشاره به اینکه دانشگاه‌های زیر ۵۰ سال از نظر رتبه‌بندی تایمز به عنوان دانشگاه‌های جوان شناخته می‌شوند، اظهار داشت: دانشگاه کاشان در این رتبه‌بندی در سال ۲۰۲۰ در بین دانشگاه‌های جامع موفق به کسب رتبه نخست شد.

بیشتر بخوانیم:
+ دانشگاه کاشان رتبه دوم را کسب کرد

منعم‌زاده؛ آموزش، تحقیق، استنادها، چشم‌انداز بین‌المللی و انتقال دانش را از جمله شاخص‌های این نظام رتبه‌بندی برشمرد.

وی با بیان اینکه ۲۰ دانشگاه از ایران در این نظام رتبه‌بندی در سال ۲۰۲۰ جز دانشگاه‌های برتر جوان جهان قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروان بابل با کسب رتبه ۷۴ در این نظام رتبه‌بندی در بین تمام دانشگاه‌های ایران حائز رتبه نخست و دانشگاه کاشان با کسب رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ در بین دانشگاه‌های جامع حائز رتبه نخست و در بین کل دانشگاه‌ها مقام دوم را به دست آورده است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان گفت: در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۳ دانشگاه ایرانی در میان ۳۵۱ دانشگاه برتر جوان دنیا در نظام رتبه‌بندی تایمز حضور داشتند که در رتبه‌بندی امسال این تعداد به ۲۰ عدد در میان ۴۱۴ دانشگاه برتر دنیا افزایش پیدا کرده است.

دانشگاه کاشان در سال ۲۰۱۹ هم رتبه نخست در بین دانشگاه‌های جامع را کسب کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.