وضعیت کرونا در کاشان به شرایط ابتدای اسفند برگشت

دکتر مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشانکاشان فردا – مدیر شبکه بهداشت شهرستان کاشان با بیان اینکه افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کووید-۱۹ نگران‌کننده است، گفت: وضعیت کرونا در کاشان به ابتدای اسفند‌ماه گذشته برگشته است.

دکتر مسعود دهقانی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اشاره به افزایش تعداد بیماران آلوده به ویروس کرونا و در منطقه کاشان از ۱۵خرداد اظهار داشت: تعداد افراد بستری به صورت نوسانی بوده است و این موضوع به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بازگشایی اماکن عمومی است.

وی یادآور شد: از آنجا که شهروندان از ویروس کرونا شناخت نسبی دارند و بخشی از افراد پیمان‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده می‌کنند، شدت بیماری نسبت به قبل کاهش داشته است.

بیشتر بخوانیم:
+ کاشان به وضعیت قرمز نزدیک شد

دکتر دهقانی با بیان این‌که وضعیت بیماری کرونا در کاشان همانند هفته نخست اسفند سال گذشته است، تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بی‌دقتی در رعایت بهداشت فردی و محیطی ما را می‌تواند در دو هفته آینده به شدیدترین وضعیت شیوع ویروس کرونا در منطقه تبدیل کند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان کاشان ضمن تاکید بر ماسک‌زدن در محافل و مجامع عمومی تصریح کرد: شرایط کاشان در حال حاضر بحرانی نیست اما ما باید مراعات حال پرسنل درمانی را بکنیم چراکه این افراد نیاز به ریکاوری و استراحت دارند و امروز نگران وضعیت شهروندان کاشانی و خودشان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.