پارکینگ «چارسو» کاشان مجوزهای لازم را دارد

سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشانکاشان فردا شهردار کاشان ضمن اشاره به تایید نقشه معماری پارکینگ چارسو از میان چند گزینه پیشنهادی گفت: پارکینگ چارسو کاشان تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است.

به گزارش تسنیم، سعید ابریشمی‌راد بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۰ تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوع کرونا تمامی مناسبات جهانی را در تمامی دنیا تحت تاثیر قرار داده است، اظهار داشت: در این شرایط انتظار می‌رود روزهای سختی داشته باشیم و به واسطه اوج همه‌گیری کرونا از ۱۵ اسفند ارباب رجوع نداشتیم و از ۱۸ اسفند تا ۲۶ اسفند شهرداری درآمدی نداشت.

بیشتر بخوانیم:
+ میراث فرهنگی در پروژه «چارسو» دچار تناقض شده‌است

وی با بیان اینکه ایجاد شرایط غیرقابل پیش‌بینی با شیوع ویروس کرونا متحمل است، افزود: از ۱۸ تا ۲۶ اسفند‌ماه ۹۸ کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان درآمد، اما بیش از ۲۱ میلیارد تومان هزینه داشتیم و از این رو ویروس کرونا می‌تواند شرایط غیرقابل پیش‌بینی را ایجاد کند.

شهردار کاشان با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر ۷۰ عنوان پروژه در دست اقدام است، ابراز داشت: یکی از این پروژه‌ها زیرگذر شهرستان کاشان بوده و امیدواریم اکثر این پروژه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه زیرگذر کاشان با شیوع ویروس کرونا ۲٫۵ ماه به‌طور کامل تعطیل شود، گفت: کوچکترین نگرانی از عدم همراهی شورای شهر کاشان وجود ندارد همانطور که تاکنون نیز شورای شهر در اجرای این پروژه مهم کمال همکاری را با شهرداری کاشان داشته است.

ابریشمی‌راد ضمن اشاره به انفصال یکی از مدیران شهری شهرداری کاشان تصریح کرد: پرونده این مدیر در زمان شهردارهای ادوار گذشته بوده و بنده تا زمان صدور حکم اطلاعی از این پرونده نداشتم در حالی که اگر در این پرونده نامبرده از واحد حقوقی شهرداری کمک می‌گرفت شاید امروز شاهد صدور چنین حکمی نبودیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.