تسلیت حزب اسلامی کار شاخه کاشان به مناسبت درگذشت قاسم سرحدی‌زاده

اعضای حزب اسلامی کار کاشان.کاشان فردا – شاخه کاشان حزب اسلامی کار، در پیامی درگذشت «ابوالقاسم سرحدی‌زاده» وزیر کار در دوران دفاع مقدس، عضو حزب اسلامی کار و خانه کارگر را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به این شرح است:
«هو الحی الذی لابموت

انسان، دشواری وظیفه است و چه زیبا مهندس ابوالقاسم سرحدی‌زاده به بهترین شکل ممکن زندگی را سرود. روزی در زندان، روزی در مبارزه، روزی در نقش وزارت، روزی به کارگری و ‌هواداریش، روزی در نقش نایب‌رئیس مجلس، و …. ولی همیشه خدمت‌گزار مردم، صبور، شاکر، دست‌گیر و مهربان بود.

ما عشق و سیاست و مردم و کارگر و انقلاب را از ایشان آموختیم. یادش را گرامی می‌داریم و قول می‌دهیم همیشه راهرو راهش باشیم.

ایمان داریم در کنار آزادمردان همیشه زنده‌ی سیاست و خدمت ایران در سرای باقی، بر سر سفره‌ی مبارزان راه اسلام و شهادت میهمان است.

فقدان مرحوم سرحدی‌زاده را به خانواده، خصوصا صابر و طاهر سرحدی‌زاده فرزندان گرامی‌اش، دکتر حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار، اعضای حزب اسلامی کار، تشکیلات خانه ی کارگر، تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران و آمرزش از درگاه حضرت حق خواستاریم.»
دبیر و اعضای حزب اسلامی کار – کاشان

ابوالقاسم سرحدّی‌زاده متولد ۱۳۲۴، مهر ۱۳۴۴ دستگیر شد و در دادگاه تجدیدنظر، با یک درجه تخفیف، به ۱۵ سال زندان محکوم، و با پیروزی انقلاب از زندان آزاد شد.

عضو شورای سرپرستی و قائم‌مقام بنیاد مستضعفان، رئیس شورای سرپرستی زندان‌ها، وزیر کار و امور اجتماعی در دولت دوم میرحسین موسوی، نمایندهٔ تهران در مجلس‌های سوم، پنجم و ششم بخشی از سوابق سرحدی‌زاده است.

وی در دوران نمایندگی در مجلس ششم بر اثر سکتهٔ مغزی از ادامهٔ فعالیت در مجلس بازماند.

سرحدی‌زاده ۲۴ تیر ۹۹ پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری بر اثر ایست قلبی و در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.