کشف ۶۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان طی یک هفته

۶۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شدکاشان فردا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان از کشف و ضبط ۶۸۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

عباسعلی قپانی‌پور پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی کاشان بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در زمینه کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان با هوشیاری و ابتکار عمل در اجرای طرح نصر، سه محموله عمده مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش را کشف کرد.

وی تصریح کرد: توقیف پنج دستگاه خودرو، بازداشت پنج نفر قاچاقچی و کشف تعدادی سلاح گرم و سرد نیز در این راستا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانیم:
+
دستگیری ۳۳ فروشنده مواد مخدر در کاشان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان از گل، شیشه و تریاک به عنوان بیشترین مواد مصرفی در کاشان نام برد و افزود: بر این اساس از ابتدای سال‌جاری ۲۵۶ نفر دستگیر و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت شهرستان به عنوان یکی از گلوگاه‌های حائز اهمیت در محور ترانزیت مواد مخدر به مرکز کشور، پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان نقش خطیری در مقابله با قاچاق این مواد در منطقه برعهده دارد.

قپانی‌پور با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در پیشگیری از گرایش فرزندان به مواد مخدر تصریح کرد: امروزه با کاهش سن اعتیاد در جامعه روبه‌رو هستیم و از این رو تقویت پیوندهای درون خانواده‌ها و نظارت مستمر بر رفتارهای اجتماعی فرزندان باید مورد توجه بیشتری از سوی والدین قرار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.