جسد قاضی «منصوری» به ایران منتقل شد

غلامرضا منصوری که به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه از باند اکبر طبری متهم شده بودکاشان فردا – جسد «غلامرضا منصوری» قاضی متهم در پرونده موسوم به پرونده فساد اکبر طبری، که ماه گذشته در رومانی در هتل محل اقامتش پیدا شد به ایران منتقل شد.

سایت «نورنیوز» امروز چهارشنبه اول مردادماه گزارش داد که پلیس رومانی همراه با جسد وی، «۲۹ صفحه گزارش شرح ماجرا» را فرستاده است، ولی همچنان از تحویل تصاویر مربوط به دوربین‌های مداربسته هتل محل اقامت مقتول امتناع می‌کند.

جسد «غلامرضا منصوری» که نام او به عنوان متهم ردیف نهم پرونده «باند ارتشاء در قوه قضائیه» مطرح شده است، روز ۳۰ خرداد در هتلی در پایتخت رومانی پیدا شد.

بیشتر بخوانیم:
+ «غلامرضا منصوری» قاضی متهم به قتل رسید

وی به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه از باند اکبر طبری متهم شده بود که پس از بازداشت آقای طبری از کشور گریخت.

دفتر دادستانی رومانی اعلام کرده است کالبدشکافی او نشان می‌دهد که مرگ وی بر اثر جراحات مرگبار، در پی برخورد به سطح سخت و احتمالا به دلیل سقوط رخ داده است.

نتیجه تحقیقات پلیس و دادستانی رومانی که به رسانه‌ها داده شده است، هنوز روشن نکرده که غلامرضا منصوری خودکشی کرده یا به قتل رسیده است. با این حال، گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره مرگ او مطرح شده است.

مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته بود یکی از گمانه‌های مطرح در پرونده قاضی منصوری «وجود باند مخوف فعال در قوه قضائیه برای حذف فردی» است که «ممکن است حاوی مطالبی باشد.

دادگاه غلامرضا منصوری روز ۲۳ خرداد در رومانی برگزار شد و او اتهام دریافت رشوه را «سناریوی بی‌ربط» دانسته بود. وکیل او نیز در دفاعیه‌اش گفته بود که آقای منصوری مجری آرای یک قاضی دیگر بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.