رؤسای جدید ادارات راه و شهرسازی کاشان و آران و بیدگل معرفی شدند

معرفی رؤسای جدید ادارات راه و شهرسازی کاشان و آران و بیدگلکاشان فردامجتبی آراسته رئیس سابق اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل به‌عنوان رئیس جدی راه و شهرسازی کاشان و امیرحسین عصارزاده نوش‌آبادی به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی آران‌و بیدگل معرفی شدند.

به گزارش اداره‌ ارتباطات‌ و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان, علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه‌وشهرسازی استان طی احکامی جداگانه مجتبی آراسته را به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی کاشان، و امیرحسین عصارزاده نوش‌آبادی را به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آران‌و‌بیدگل منصوب کرد.

قاری قرآن، تغییر جایگاه در عرصه كاری و خدمات‌رسانی را امری بسیار مهم برشمرده و هدف این انتصابات را وقوع جریانی تازه با هدف انجام امور با انرژی بهتر و مضاعف، بیان كرد.

وی به رؤسای تازه منصوب شده توصیه کرد: با رعایت قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از طریق بکارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در حوزه‌های مختلف کاری مراقبت‌های ویژه بعمل آورند و در تعامل با مسئولین محلی اهتمام ویژه داشته باشند.

گفتنی است؛ در نشستی که به منظور تکریم و معارفه به ریاست اصغر کشاورزراد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل برگزار شد از زحمات وتلاش‌های محمدرضا حق‌شناس و مجتبی آراسته درزمان تصدی مسولیت‌های پیشین تشکر وقدرانی شد.

محمدرضا حق‌شناس، ۱۸ مردادماه ۹۶  به جای جواد نظرپور رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان شده بود.

«مجتبی آراسته» نیز ۲۵ آبان‌ماه ۹۴ به جای «محمد فرجی» رئیس راه و شهرسازی آران و بیدگل شده‌بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.