«علی ربیعی» سخنگوی دولت به علت ابتلا به کرونا بستری شد

علی ربیعی سخنگوی دولت به علت کرونا بستری شدکاشان فردا «علی ربیعی» سخنگوی دولت به دلیل مثبت‌بودن تست کرونا در بیمارستان بستری شد. همزمان بر اساس آمارهای رسمی اعلام شد که تعداد قربانیان این ویروس در ایران به ۱۶ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «ربیعی» از هفته گذشته در منزل در حال استراحت بوده و «به تاکید پزشکان در بیمارستان بستری شده است».

پیش از نیز برخی از اعضای هیات دولت از جمله معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئيس‌جمهوری، و علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، کرونا گرفته بودند.

در روزهای گذشته با وجود افزایش آمارهای مربوط به کرونا، موضع حسن روحانی مبنی بر برگزاری مراسم عزاداری محرم حتی در نقاطی که از نظر شیوع کرونا قرمز هستند، با انتقادات و پرسش‌های متعددی مواجه شده بود.

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در توئیتی با اشاره به این‌که وضعیت موجود ممکن است «جان هزاران عزادار را به خطر» بیندازد، خواستار ترویج جلسات عزاداری خانگی شده است.

مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی، نیز در سرمقاله روز پنجم مرداد این روزنامه با انتقاد از اظهارات روحانی گفت که امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی «در عزاداری‌ها وجود ندارد».

علی ربیعی پیش‌تر وزیر کار و امور اجتماعی در دولت نخست حسن روحانی بود که پس از استیضاح به سمت سخنگویی دولت منصوب شد.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.