۱۱ طرح آموزشی و عمرانی در دانشگاه کاشان اجرا می‌شود

دانشگاه کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه کاشان از اجرای ۱۱ طرح آموزشی، عمرانی، ورزشی و خدماتی با همکاری خیران در این مرکز علمی خبر داد.

عباس زراعت یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را در مجموع ۵۵ درصد اعلام و اضافه کرد: برای اجرای آنها افزون بر ۵۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی بیان کرد: مرکز بهداشت، درمان و مشاوره، مرحله دوم خوابگاه مبینی، مرکز مطالعات و تحقیقات علوم قرآن و حدیث، آزمایشگاه زیست فناوری، تعمیر و تجهیز خوابگاه شهید منصور با زیربنای پنج هزار و ۶۵۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد و یکصد میلیون تومان از سوی خیران در حال ساخت و آماده‌سازی است.

بیشتر بخوانیم:
+ پردیس شهدای دانشگاه کاشان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه کاشان ساخت دانشکده معماری و هنر (پژوهشگاه فرش) را از دیگر طرح‌های در دست اجرا برشمرد و اظهار داشت: اعتبار این طرح با زیربنای هشت هزار و ۱۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان است و بر اساس برنامه زمان‌بندی، مهر امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی همچنین از پایان عملیات اجرایی درمانگاه سلامت دانشگاه کاشان با زیربنای ۹۵۰ مترمربع خبر داد و یادآور شد: این طرح بهداشتی درمانی که با اعتبار یک‌صد میلیون تومان اجرا شد، آماده بهره‌برداری برای ارایه خدمات به دانشجویان و کارکنان دانشگاه است.

زراعت از ساخت تصفیه‌خانه با ظرفیت یک هزار مترمکعب، زمین ورزشی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و توسعه آشپزخانه و سلف سرویس به عنوان دیگر طرح‌های در دست اجرای دانشگاه کاشان نام برد و اضافه کرد: برای ساخت این طرح‌ها نیز ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نزدیک به ۹ هزار نفر دانشجو در ۲۰۰ رشته گرایش در ۱۱ دانشکده و ۱۲ پژوهشکده دانشگاه کاشان به تحصیل اشتغال دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.